Zdzisławie podejdź tu na moment!

Dla przypomnienia, powiemy tylko, że aby nasz jogging pozwolił nam obniżyć poziom złego cholesterolu czy usprawnił serce, powinniśmy biegać co najmniej 2-3 razy w tygodniu i to przez cały rok. Nie mam w zwyczaju obrażać niewiast, dlatego działalność pani minister Fotygi przemilczę. Jeśli zaś jest to jedynie przebłysk światła podobny smudze kreślonej przez spadającą gwiazdę, nie zastaniesz tu po po powrocie nic? Po tym jak stracili życie na naszej ziemi, stali się także naszymi synami. Dlaczego istnieje raczej coś niż nic? Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Być może z czasem absolwenci ZP doczekają się również ustawy o zawodzie i kwalifikacjach pracowników zdrowia publicznego. Cholesterol z jajek wspomaga pracę układu nerwowego. Pojazd ten to mała przenośna siłownia. Jeśli nie jest niemrawiec, to chyba mrawiec? Przebudziłem się, podniosłem, zobaczy
łem go i znów się położyłem, bo nic widocznie mnie w tym widoku nie zdziwiło, a potem zasnąłem na powrót. Czynniki te na pewno przyczyniają się do niskiego zatrudnienia wśród absolwentów ZP, jednak moją intencją jest wskazać miejsca ewentualnego ich zatrudnienia? Właśnie za to chciałam podziękować, za przypomnienie mojemu sercu, że powinno pompować krew, moim płucom że powinny oddychać, moim oczom że powinny płakać, moim ustom że powinny śmiać, mnie że powinnam żyć? Czy pan wie, ile wynosi przeciętna długość zatrudnienia w Dolinie Krzemowej? Minęło kilka tygodni od nagłośnionego przez media otwartego konfliktu pomiędzy zarządem Polskiego Związku Piłki Nożnej a kibicami naszej reprezentacji. Jesień, jesień już! Jesień idzie, nie ma na to rady! Skan linii papilarnych prawego palca wskazującego! Świadomość to płonące reflektory pędzącego parowozu. Młodzi ludzie wyjeżdżają nie t ylko ze Śląska, gdyż, jeśli nie są Polakami katolikami, czuj

Leave a Reply

